czwartek, 27 sierpnia 2015

Relacja z MEET UP 2015

Cześć! Pewnie wielu z was słyszało o Meet Upie, czyli spotkaniu z Youtuberami.

Postanowiłam, że trochę o tym napiszę.

Na Meet Up jechałam ponad 4 godziny, bo z Bydgoszczy do Wrocławia trochę jest ...
Byłam tam na 12:40 i było świetnie :)

Oto zdjęcia z Youtuberami, z którymi udało mi się zrobić zdjęcia :D :

 DG



Kina




littlemooonster96 







Ola 





Quick


Rembol


Serafin


Vertez Z tego zdjęcia cieszę się najbardziej, ponieważ Vertez jest moim ulubionym Youtuberem ^^


Miałam jeszcze zdjęcie z Anią od LM96 ale gdzieś mi przepadło ;/
A to zdjęcia z Cosplayerami z : 
Moja mina bezcenna ...
Jinx

Kurome z Akame Ga Kill
Olaf z League of Legends

A to pozostałe zdjęcie jakie udało mi się zrobić: 











Filmików nie będę wrzucać bo i tak są bardzo krótkie.


No to by chyba było na tyle... Bardzo się ciesze, że tam pojechałam i liczę na to, że za rok też będę miała okazje tam pojechać ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz