wtorek, 7 lipca 2015

Tatuaże i Co o nich sądzę

Cześć! Dziś chciałabym poruszyć temat tatuaży i co o nich sądzę.

Zacznijmy może od tego czy chciałabym mieć tatuaż.
Nie chciałabym mieć tatuażu, ewentualnie mały na nadgarstku.
 źródło: apkxda.com

Nie chcę żeby ten post trafił do osób z tatuażami lub osób, którym się one podobają negatywnie ponieważ to jest tylko moja opinia, a nie tzw. HEJT.

Znam kilka osób, które mają wykonany tatuaż i bardzo mi się on podoba, ale sama bym się na taki nie zdecydowała.

Czy boję się bólu?

Szczerze mówiąc to chyba nie jest największy problem, niektórzy ludzie w Japonii robią sobie kolce w głowie itp. Zależy tutaj od tego kto jak bardzo ma wrażliwą skórę i krzepliwość krwi, co u mnie jest średnie.

Bardziej w tatuażach martwi mnie to:
-Tatuowanie czyichś imion.
-Jak będziecie wyglądać na starość.

Jeśli wykonujecie tatuaż z czyimś imieniem musicie zdać sobie sprawę z tego, że to imię zostanie na naszej nodze bądź ręce do końca życia, i jeśli będzie to np. chłopak (jego imię) i zerwiecie ze sobą... To może to słabo wyglądać... Co prawda tatuaż można usunąć, ale za wielką opłatą i blizną...

Ciekawa jestem jak na starość będzie wyglądał człowiek z całymi wytatuowanymi rękami lub innymi częściami ciała...



Jak mówiłam to nie jest HEJT, i mam nadzieje, że do mnie hejty nie trafią.


~Złamane serce? Ciekawe jak miał na imię...
Maja



Źródło: Google grafika

2 komentarze:

  1. Post nawet ciekaw, oczywiście każdy na inne zdanie na ten temat :3 mi się dziary podobają ♡♡ zyciepelneudow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, tatuowanie imienia chłopaka czy dziewczyny to słaby pomysł, ale takie tatuaże to dosłownie ułamek. Wygląd na starość raczej by mnie nie martwił — skoro i tak będę stara i pomarszczona, to co za różnica, czy będę miała tą dziarę, czy nie? Moim zdaniem stary człowiek bez tatuaży wcale nie jest "ładniejszy" od osoby z tatuażami.
    Sama mam dwa i planuję rozbudować moją "kolekcję" ;)
    TeoriaKobiety.pl

    OdpowiedzUsuń